Bizonylattömb alapú kereskedelmi, számlázó, készletnyilvántartó rendszer.

Erősségei:
Bizonylatkezelés:
• Párhuzamosan bármennyi bizonylatba belekezdhetsz, semmi nem veszik el, és akármikor úja folytathatod is.
• Végtelen sok bizonylattömböt használhatsz, akár minden tevékenységre másikat.
• Idővarázs funkciók:

  • Bizonylatok másolása: amikor több számlára is ugyanazok a tételek kerülnek, csak másold le a egy kész bizonylatról úgy gyorsabb. Egy gombnyomással a bizonylat teljes tartalmát átmásolhatod egy másikba, sőt ezután szabadon változtathatsz rajta.
  • Bizonylatok egymásba ágyazása: ha elfogadják az árajánlatot, máris készülhet a számla, csak be kell illeszteni az árajánlatot, nem kell szöszölni az árakkal sem! Megjött a beszállítóktól az áru? Ha a szállítói rendelést is felvitted, akkor csak be kell illesztened a bevételezésbe és máris készleten van minden!
  • Számlakészítés előre meghatározott időközönként: a folyamatos számlázás csak beállítás kérdése

Projektkezelés: a bizonylataidat könnyedén egy projekt részévé teheted. Több aktuális projekt köré csoportosíthatod a bizonylatokat, sőt még egyéb dokumentumokat is a részévé teheted, hadd legyen minden egy helyen, jól áttekinthetően. Semmi sem keveredik el és folyamatosan mérheted a projekt eredményeit.
Dokumentumkezelés: a partnereknek nem csak számlákat küldesz? Sőt sokszor a számla mellé ki kell adni egyéb dokumentumokat is (pl. garanciajegy kiadása vagy vállalkozói szerződés)? Ezt is egy pár kattintással kezelheted a Tellerel, a beágyazott dokumentum sablonok segítségével. A kiválasztott partner adatai azonnal bekerülnek a dokumentumba, a kitöltéssel sem kell vesződni.

Funckiók:
· Vevői árajánlat (vevőnk részére kiadott árakat tartalmazó bizonylat)
· Vevői rendelés (amely készíthető a már kiadott árajánlat felhasználásával, vagy teljesen új bizonylatként). Rendelés véglegesítéskor kell eldöntenünk, hogy a rendelt tételekkel kapcsolatban milyen módon járjunk el. Ha a rendelt mennyiség van készleten, akkor az alapértelmezett, hogy foglalásra kerül, dönthetünk még beszállítói rendelés mellett, illetve, hogy ne történjen semmilyen művelet végrehajtásra.
· Munkalap (hasonló elven működik, mint egy szállítólevél, viszont annyiban tér el attól, hogy a levéglegesített, majd visszahozott munkalap módosítható – tételek vehetők fel rá később, darabszámok módosíthatóak)
· Szállítólevél (vevői árajánlatot, rendelést, vagy általunk kiválasztott tételeket tudunk szállítólevélre tenni). Szállítólevél véglegesítése az első bizonylat, amely készletet módosít (pozitív mennyiség esetében csökkenti, negatív mennyiség esetében növeli – jóváírás – a készletet)
· Számla (hasonló funkcionalitású, mint a szállítólevél, készletet kezel, beilleszthető árajánlat, rendelés akár tételesen is, szállítólevelek. Fontos: beillesztett szállítólevél nem módosítható, ha tételt törlünk akkor az összes beillesztett tétel törlődik. Beillesztett árajánlat, rendelés esetében a termék nem módosítható, csak a mennyiség, vagy az ár.
· Vonalkód kezelés (soros portos, vagy usb – virtuális soros portot kezelő vonalkód olvasó ajánlott, billentyű puffert használó vonalkód olvasó is használható, de nehézkes kezelése miatt nem ajánlott, mivel ekkor a beolvasáshoz az adott cellában kell állni a fókusszal. (Symbol vonalkód olvasók ajánlottak, ezekkel lett a program tesztelve)
· Raktárközi mozgás (két raktár között termékeket, készletet tudunk módosítani)
· Bevételezés szállítólevélen (készletet módosít)
· Bevételezés számlán (készletet módosít)
· Árak kezelése: árlista módszerrel történik, korlátlan számú árlistánk lehet, minden árlistában szerepel minden termék, és minden árlistában csak egy árral szerepelhet. Minden vevő besorolása határozza meg, hogy milyen árlista kerül felhasználásra a vevő vásárlásakor. (árlistát egyszerűen készíthetünk egy már meglévő árlista másolásával (ekkor egy szorzót is megadhatunk, ezzel árat tudunk növelni, vagy csökkenteni)

A programban a következő bizonylatokból készíthetünk bizonylatokat:

Vevő Beszállító Készlet
Árajánlat
Vevőrendelés Szállítóirendelés
Szállítólevél Szállítólevél Raktárközi mozgás
Munkalap
Számla Számla
Leltár

Fogalmak tisztázása:
· Terméktörzs, a termékek, szolgáltatások tárolására szolgáló adatlap (olyan jellemzőket adhatunk meg, amely minden egyes terméknél eltérhet: név, termékcsoport, cikkszám, gyáricikkszám, megjegyzések, áfa, ksh besorolás (szj,vtsz szám), készletező-e a termék stb.
· Termékcsoport, azt a célt szolgálja, hogy a termékeket csoportokba tudjuk szervezni (főleg kimutatásoknál hasznos), valamint alapértelmezett értékeket adhatunk meg (pl. ÁFA, egy új termék felvitelekor, ha kiválasztjuk a termékcsoportot, akkor onnan a termék megkapja az alapértelmezett értékeket)
· Árlista, annyi árunk lehet termékenként amennyi árlistánk van (minden árlistánál meg kell adni egy devizát, tehát az árak abban a devizában értendőek). Alapból minden termék benne van minden árlistában, de egyes árlistából törölhetünk termékeket (majd később ezt vissza helyezhetjük). Pl. lehet egy szolgáltatás árlistánk, egy festék árlistánk és egy kisker árlistánk (amelyben a szolgáltatások és a festékek is benne vannak)
· Partnerek (beszállítók, vevők) minden partnert fel kell vigyünk a partner törzsbe, ha annak bizonylatot kívánunk kiállítani. Minden partnernek pontosan egy partner besorolása lehet (ami megadja, hogy a partnerünk milyen fizetési módot kaphat, milyen kedvezmények járnak neki, valamint milyen egyéb megszorítás fog érvényesülni)
· Partnerbesorolás (fizetési módok, kedvezmények, megszorítások) Általában egy cégnek hasonló besorolású vevői vannak és ezeken a csoportokon beül hasonló fizetésimódot, kedvezményt kíván adni (pl. kisker vevők, nagyker vevők, szerződese partnerek, nagyker kategória1, nagyker kategória 2 stb.) A besorolás határozza meg a vevőnek készülő bizonylat fizetési módját, az árlistáját, abból adható kedvezményeket stb.
· Külső kedvezmény, az a kedvezmény ami a bizonylaton feltüntetésre kerül
· Belső kedvezmény, a bizonylatokon nem kerül feltüntetésre, hanem a bizonylaton szerelpő nettó egységárat az alapján számolja az árlistában szereplő árból.(főleg nagykereknél szokás ez a tipusú kedvezmény, ahol az árlistában ajánlott kiskerárat adnak meg, és a besorolások azt határozzák meg, hogy ehhez képest milyen haszont kaphat a kiskereskedő)
· Bizonylatok (vannak bizonylat tíipusok pl. árajánlat, rendelés, munkalap stb.), ezekből a bizonylatokból alapesetben egy bizonylattömbünk van, de bármennyi bizonylattömböt létrehozhatunk (Bizonylatok menüben ekkor több árajánlat, stb. tudunk választani – ennek mi adhatunk meg nevet)

Program hardverszükséglete:
· Minimum P3 processzor, vagy annak megfelelő egyéb processzor (P4 1.7Ghz ajánlott, vagy annál gyorsabb)
· Memória minimum 256Mb (512Mb ajánlott)
· Merevlemez minimum 100Mb üres hely (ez egy közepes cég 5 éves adatmennyiségéhez elég)
· Operációs rendszer Win98,WinXP,Vista (a program XP és Vista alatt lett tesztelve)

Adatok tárolása Firebird adatbázis kezelővel történik, a program telepítője ezt feltelepíti automatikusan. Ha Ön gépén már van firebird adatbáziskezelő, akkor az adatbáziskezelőt nem kell telepítenie.

Tudnivalók a vásárláshoz:
Regisztrált programhoz 1 éves garancia tartozik, a garanciában a következő dolgok tartoznak bele:
• Program hiba (a program nem a leírásnak megfelelően működik)
• Törvényi változásakor a program törvényeknek megfelelő módosítása
• Helpdesk szolgáltatás, telefonos segítségnyújtás, programonként 10 ingyenes alkalom
• Az egy év alatt keletkezett fejlesztéseket (új verzió, új funkciók) ingyenesen megkapja a szoftver vásárlója

A garancia letelte után a szoftver továbbra is teljes körűen használható!